2.25.2010

Metamorfoza (vola četiri)


Ekonomski, ustvari, kako god posmatrano Srbija je "otvoren" sistem. To praktično znači da se u takvom sistemu, zbog odsustva povratnih sprega, teško sprovodi svaka zamisao, a posebno reforme. Nama likovima, koji se bavimo tranzicijom, tranzicionizmom, populizmom i perfekcionizmom u "zlostavljanju" širokih srpskih narodnih masa, sve je manje-više jasno, ali nikako nam nije jasno kako Vama, dragi gledaoci, ništa nije jasno.

Konkretno, meni nije jasno kako Vam nije zasmetalo što su Vam ispred nosa prošvercovali Luku Beograd velikom Mišku baš u danima plakanja za patrijarhom Srbijanskim Mr. Pavlom. Nije mi ni jasno da Vam nije upalo u oko "to" da je bas Čedina ekipa iz LDP-a "to" profurala, a onomad pljuvaše Miška samo tako. Smeta mi i to da Vama ne smeta što Čeda brani platane ispred Odbora za životnu sredinu na dan kada se platani seku po Beogradu. Vama bre, ljudi ništa ne smeta! U ovom narodu izgleda ostali samo primači. Voli da ga prima naš narod.

Eto, interesantno je da se ono što sam onomad pisao o patrijarhu srpskom Mr. A6 ili na srpskom Irinej, zaista obestinilo. Nakon ovog "hemijskog čišćenja" u organizaciji poznatoj pod nazivom SPC svakome je postalo jasno da je Mr. A6 praktično u koaliciji sa BoTom i Šljivicom. Upropastiše javni kadar DSS u SPC. Najpre udariše na Artemija, pa Pahomija, pa Amfilohija, a spremaju se i za Kačavendu. Najgore bi bilo kada bi ih poslali kod onog iscelitelja u Crnu reku. Uuuuu al bi radila lopata po bulji. No, Vama je i to ne bitno.

Baš sam slušao ovu nasu Lady Dianu pre neko veče na "RTS posle 2000-te" odnosno kako ga Vi ono zovete, B92. Ministarka finansija Diana Dragutinović reknula je ili groknula, kako god, za B92 da je suština vladine reforme penzionog sistema, koju je podržao i MMF, smanjenje broja penzionera. Penzionere će smanjivati sukcesivno. Tomica Milisavljević već uveliko radi na tome kroz svoje ministarstvo. Krkobabić se malo koprca, a nije svestan da je nesvestan, odnosno da je penzioner i da će, ukoliko ne otegne skoro papke, i njega sistem da prca. Šta je ideeeeJa ovih likova iz Vlade? Oni imaju ideeeJu da radimo dok ne umremo za male pare kako penzije ne bi ni dočekali. Sistematsko ubijanje "građana i građanki" Srbije koje usled nedostatka mozga, boli paja što im se sve ovo dešava. Važno je da omladina luduje uz Kar-leušu i Mirzu i naravno Seku, da matorani već 600 godina u nazad neprestano pričaju o jebeno dosadnoj,a uvek prisutnoj temi, Kosovo, da neradnici štrajkuju i da penzosi hvale BoTu što nije otišao Ivi Josipoviću na inaKuraciju.

Kada sam već spomenuo Ivu daj da ga malo prokomentiram. Vidite dragi gledaoci, Ivo Josipovic kao predsednik susedne nam dežele je pozvao predsednika Kosova (susedne, jednostrano priznate, ničim izazvane, kriminalno opredeljene, standardima EULEX-a standardizovane i uvek američkim osmehom nasmejane nezavisno zavisne republike KoSoVo) valjda zato što je Kroacija priznala Kosovo. Ivo je pozvao i Filipa. Ivo je pozvao i BoTu. BoTa otići nije hteo jer nije smeo. A zašto? Pa zbog glasači. Zbog glasači, dragi gledaoci. Zbog Vas jer u Vas on vidi spas. BoTa koketira jer BoTa je pederčina (ovde mislim na karakternu osobinu jer ne želim da se uvredu moji gay prijatelji Korać i Ćirilov) dragi gledaoci. On bi 'teo i u NATO, ali "patka" bato. Rusija, majka naša, reče: "Vi u NATO i ode Kosovo bato." Rusija, majka naša. O'ma se setim one pesme "Uči me majko, "kaaaaraj me"..." . E to.

O Karle-uši sam pisao i ne želim da se ponavljam, ali devojka je bomba. Ona milione zgrgeće na mozgove pileće. Mogu ja da se češem i da baljezgam koje kude, ali ona zna da radi radnju kao i ovi Vaši političari. I onda neko da kaže "Glupa Coje!!!". Ma daj. Mazne pesmu od indijaca, kaže Marini da "ispljune" neki text što ova i uradi bez probleNa, snimi dobar spot, našminka Mirzu kao Johny Depp-a i gotova, za široke mase, šaNgarepa. Omaldina se prži i znoji po klubovima. Peva. Džuska. Apa i đapa. Jebe se njima za Luku Beograd, Irineja i reformu penzionog sistema. Ma jebe se njima za sve... ja imam svoje sne. Moj vokmen je pod jastukom. Zaluđujem se muzikom.
Znao sam da je za sve kriva Lepa Brena i Slatki greh i Sale Popović i GRAND i Zvezde Granda i Pink i ...

I dok je raja glupa do jaja. I dok se nekome buji paja. I dok mnogima vrište jaja. Šta? Ništa!!! Vi bre, dragi gledaoci, ni ne zaslužujete bolje od onoga što Vam se dešava. U društvu bez morala i etike, bez znanja i estetike, bez radosti i s puno patetike ... ma idem da spavam. Hvala na pažnji i domindženja.

Нема коментара:

Постави коментар