3.05.2010

Metamorfoza (ledna ki boza)


A vi, kako te? Ja ne znam šta da vam kažem. Baš nisam pametan. Sve nekako živim u ubeđenju da će neko da pusti vodu i da će govna da odu, a onda pomislim kako je ipak sve ovo jedan javni WC gde nekog baš zabole da prlja ruke pustajući vodu. I dok svi seru po nama, mi stojimo postojano, kano klisurine. Tamo neko kurcu svira, a mi slušamo kako zavija i pokušava da nam objasni kako eto mora da bude tako kako je. I dok smo zbunjeni, izgubljeni u prostoru i vremenu, koje kude se pojavi neki tračak svetla i nade uz muziku Kaoma i cuvenog im hita Lambade.
Najavljuju da će baba Marta da nas iznenadi kao one davne 2003 godine. Sećam se da je bilo hladno. Zima je ledila srž u kostima. Mnogima je život postao zaleđen onog trenutka kada su ubili premijera Srbije. Pokušavajuci da nam ga odlede pozvali su u pomoć mlade demokratske snage. Sedam godina kasnije, u iščekivanju hladnog marta, Dragan Đilas ne gubi vreme. Uveliko seče platane po Beogradu spremajući ogrev. Iskren da budem tolika se digla frka oko tih jebenih platana da mi je prosto muka od ove naše domaće javnosti. Pored jebenih platana niko nije provalio da su struja, komunalije i telefon poskupeli kao i obdanište. Bitno je da se sačuvaju platani kao da ne mogu da se posade novi. Pa šta ako su isekli platane? Jeli to najbitnija strašna stvar koja se desila Beogradu u poslednjih 50 godina? Drugovi i drugarice, jebali Vas jebeni platani!!! Zasadićemo "nove i lepše platane", ali teško da će skoro doći do pojeftinjenja struje i komunalnih usluga. Teško da će se skoro u Srbiji lepše živeti. U Srbiji ima preko pola miliona nezaposlenih. Srbijom se širi bela kuga. Srbija umire od starosti, a vi se borite za platane. More, motku bi ja napravio od tih platana pa udri i po raji i po dahijama. Jebo nam pas mater neškolovanu i glupu. Marš svi pored TV-a i gledajte neku od serija iz širokog asortimana koji vam se nudi na nacionalnim televizijama širom Srbije.

Joj, a kada čujem reč "Elita" naježim se. Jaka elita. Koja bre elita? Da nije Borka Pavićević elita? Ili možda Sonja Biserko? Ko je još elita? Keba i Sneki? Ceca i Seka? Čeda i Velja? Ivica i Toma? Lea Kiš i Suzana Mančić? Gutović i Brajović? Šaper i Divljan? Ko? Forcan i Drakulić? Trebješanin i Kovač? Ko? To elita. E takvu elitu bi ja stavio na ... Nemojte se brukati. Vidim i ko je u Srbiji VIP. Anabela, Karleuša, Maca, Lepa, Drljača i Era. Strašno. A ima Srbija i farmere, Viktoriju i Bebi Dol. Voli narod da uživa uz program radija i televizija Srbije uz svoju elitu i VIP. I sve se to događa dok selo gori, a baba se češlja. E moj Radašine. Doziveo sam i da ekipu iz KurCadžija nazivaju "glumčinama". Molim Vas, da mi neko okupi sve Zvezde Granda i da otpevamo onu staru Jugoslovensku pesmu za gladne u Africi samo da ovaj put posvetimo istu gladnima u Srbiji. To bi bio hit. VR, keve mi!

Videh danas sasvim slučajno Jeremića kod Mr. A6. Pazi sad. Došao Jeremć da obavesti patrijarha Mr.A6 o svojoj poseti patrijarhu konstantinopoljskom Vartolomeju. Svašta. U isto vreme BoTa se "lizao" sa onom francuskom smradinom, ministrom Kušnerom. Svašta. Nesmatram ga smradinom zato što je onomad bio visoki predstavnik EU na Kosovu već zato što mi prirodno deluje ljigavo. Naravno, nije BoTa ništa manja smradina, ljigavac i jajara od njega, ali ipak naš je gore list. Valjda zato i više smrdi. Njih dvojica, kao dve tetke, ćaskali su o evropskim integracijama Srbje. Kako smešno zvuči ovo "evropske integracije". Verujte, ja jedva čekam da se integrišemo ali ne zbog Srbije, nego zbog Evrope. Posmatram ovih dana šta se desava u Grckoj i pitam se kada će i nas da strefi neki "socijalni zemljotres" pored mora "zemljotresa" koji nas pogadjaju svakodnevno, a mi ih ne osećamo.
Najteže mi pada što oni, za čiji dolazak na vlast sam se borio celu jednu deceniju, primenjuju iste fazone kao politička elita 90-ih. Balkanizacija kao najizraženiji aspekt diskontinuiteta potpuno je ubila kritičnu masu u ovoj zemlji. Mnogo će vode proteći Dunavom i Savom dok se ponovo pojavi neki Đinđic i dok se seljana okupi i ujedini u borbi protiv dahija. Ja se nekako ne predajem, ali priznajem, gubim snagu. Povremeno napravim ispad eto tek tako da ne odlepim tapete po gajbi. Najbolje od svega jeste što s vremena na vreme upoznam još po nekog pacijenta sličnog sebi i shvatim da nisam sam u moru gluposti koje me okružuje. Bože slatki (s okusom karamele) koliko gluposti ima oko mene.
Da li znate šta mi najviše nedostaje. Njaviše mi nedostaju show emisije Vesne Versace, Kleopatre, vidovite Branke i Ruške Jakić. To da mi vrate na Pink, pa Bog da me vidi.

Нема коментара:

Постави коментар