4.28.2010

Ko se to meni usro?


Od sinoć situLacija na facebook-u postaje veoma zajebaTa. Neko je pokušao da snajperom sa facebooka kokne La presidente i time obezglavi Srbijicu nam zemljicu. Šanse za ovako nešto su ogromne jer se naš La presidenta kreće svugde. On je i na "postavljanju" tornja na Avali, i na "stogodišnjici" SANU on Meša Selimovic day, i susreće se sa Fratinijem negde u Bg, i u Tursku ide sa Harisom, i nema gde ga nema. Odmah sam se setio Čedomira kad onomad želeše da ga "roknu". Mnogo buke ni oko čega. U našoj zemlji neophodno je stalno raditi na publicitetu La Presidente. Za takve aktivnosti zadužen je jedan od Idola i njemu to ide od ruke. Čovek je maher za taj biznis. I ako. Treba. "Nesam školovala." I meni da opadne popularnost i ja bih vikao da hoČe da me "roknu" i da mi stižu poruke "Bićeš ubiven!!!". Ustvari i ne bi. Možda bih bio dostojanstven kao pokojni premijer. Naravno, glupo nas je porediti. Njega su morali da čuvaju "članovi službe" na ministarstvo od Ivica Dačić. 7 godina kasnije niko iz službe nije prozvan za odgovornost. Niko iz vlasti nije prozvan za pozadinsku podršku. Sve se to lepo zataška i mirna Bačka. Jočić uvatio Legiju i pao s konja i od tada ga nema. Aca Tomić izeo jabuku iz svinjske glave i od tada ga nema. Maršićanin lizno limun i od tada ga nema. Ma prosto da procvetaš koliko je lepo ovde kod nas.
Nego da se ja vrnem na priču okolo La Presidente. Mlogo nam se uplašila naš La presidente. Mogu da mislim kako je bilo Brankici onomad kada su je "čerečili" po facebooku. Čak su predstavnici "manjinske Srbije" smislili slogan; "Nož! Žica! Brankica!" Znate (ovo se obraćam ovima iz službe) ima mnogo interesantnijih sajtova gde nas, savesne građane i istražitelje iz Arene, redom sve "ubivaju" svakodnevno ali nas, jadničke, nema ko da brani. Mi nismo La presidente. Činjenica je da je facebook postao mašinerija koja povezuje ljude i daje mogućnost iskazivanja slobodne misli. Ja ne mogu da zamislim drugo mesto odakle bi plasirao ova svoja sranja od textova, na sreću, veoma interesantna širokim narodnim masama, a Boga mi i pojedinim članovima službe. Čuh da i pojedine javne ličnosti čitaju moje textove. Pojedinci mi i prete. Oče da me ubivaju u pojam. Kao da me neko pita kako mi je. Jebe se Ivici i La presidente za mene baš kao što se meni jebe za njih. Lažem. Nije mi sve jedno. Sve jedno, jedno je.
Ustvari nije mi jasno zašto se La presidente plaši sada kada ima Milu. Titu je "vučko" spasio život onomad na Drvaru. Kasnije je imao pudle, male, bele i slatke. Vodio ih na bitne sastanke komiteta. BoTa voli da liči na Tita. Neka vodi Milu sa sobom zlu netrebalo. Sada kada smo mi "beograđani" obezbedili pare za proteze ima Mila da skače ki skakavac. Ja da sam na mestu La presidente ne bi se mnogo sekirao bez obzira što mi tamo neko na nekoj "amonimnoj" grupi preti da će da me sekiricom nasikira.
Ustvari, ko bre pored Miška sme da dira BoTu, a da nije Terminator? I Rale je tu da pazi našega đetića. Tolike pičke su na sceni koje uvjek mogu uskočit za prešednika. Nema razloga naš La presidente da se "straši". Prvo, tu je akcija "Morava" koja eliminiše sve neposredne napadače od profil "narko diler" koji mogu da štete La presidente. Naravno, ovde ne računam one "Izbegle" u Crnu Goru i "zemlju koja je Srbija". Drugo, La presidente ne radi na hvatanju neuhvatljivih agenata from Republika Srpska. Treće, navijači i navijačke grupe facebooka rade na zaštiti La presidente jer im isti dozvoljava da se reklamiraju na B92 preko Insajdera, i ne apsi ih i ako nemaju plaćen termin. Četvrto, svi mediji u Srbiji rade na promociji manekenskog look-a našega La presidente. Peto, presidente nije Adler ili Froid, ali dobro poznava ljudski mozak i njegove mogućnosti. Iz toga razloga on ne dira one koji mogu da mu pomognu, a nama su jebeno mnogo odmogli. Ja nisam pomenuo Acu Tomića i ekipu.
Zaista, ja ne vidim razlog zbog kojeg se naš La presidente usro. Imam utisak da žele da nas malo zastraše na ovi internet. Videla ciganka BoTi u šolju da ima neko slovo "O". Reknula mu "BoTo ima neki ljudi. Neki komputeri. Neki svet mene nepoznat. E taj svet nešto oče." A ovaj na to pita "Šta oće?". "Oče da te kara!" reknu mu ciganka.
E moj Ti. Znamo da te bije glas da si jebač, ali bato, nemo nas da karaš. Možda jesmo sisali vesla ali čamac progutali nismo. Ovakve fazone mož serviraš tvojim pulenima. Aj što si nas potisnuo u ćošak i bacio u virtuelni svet, sada hoćeš i ovde da nas karaš. Ovde možeš da ga duvaš La presidente.

Za kraj vam prenosim komentar moga prijatelja iz BiH koji na svoje pitanje šta se novo desava na istoku od mene dobija odgovor u kojem mu velim da pišem text o La presidente i atentatorima sa facebooka. A moj prijatelj, Nedim Jahić će na to "Države u kojima je facebook prijetnja problem, je država u kojoj nema pravih političkih problema. Ko vas je tjerao da predate većinu ratnih zločinaca, sad nema šta pošteno ni da se napiše". Vala baš!

by Ž. P. Chile

2 коментара: