4.13.2010

Valter brani rokere s Moravu


Upravo radim na svojoj prvoj knjizi koju možda neću ni izdati, ali eto, bar sam probao. Ustvari, govorim neistinu, nisam još počeo, ali planiram. To je sigurno. Planiram da objavim sve do sada objavljene i neobjavljene textove, tačnije sve do sada napisano. Znate kako, Borba se nije baš čitala kao Kurir, moj blog nije baš nešto posećen. U krajnjem slučaju, ljudi više vole da sednu ili legnu i čitaju neki text. Kupite laptop, a ne moju knjigu. Sada bi pojedini rekli kako mu udaram reklamu, ali nije zaista tako i ako je baš tako kako bi oni rekli.
Ko je verovao da će Zorica Brunclik nakon razgovora samnom ući na Farmu? Ja nisam. Eto, na primer, moja drugarica i dugogodišnja saradnica, Jelena Tinska nije htela da ide na Farmu. Jeca nije ljankese kao Zoka (mislim nemoj bude kao da sam ja rekao da je Jeca mala, a Zoka velika ljankese. Seka Aleksić je čobanica. Jeca nije uopšte ljankese. Jeca samo roka ovaj sistem na sebi svojstven način, mada ni njoj nešto ne ide baš najbolje od ruke) i ona Zokina božule pudla koja je uz to još i muško (a da. danas je ok biti gay), ali verujem da bi (mislim na Jecu) ušla samnom i još nekim VIP ličnostima u kuću Velikoga Burazera (zipa ovo "VIP ličnostima". Dakle, ono kao strahota brate, majke mi, ali ono, tiću). To bi bila sprdnja. To bi bila zajebancija. Onda bi Svet, Hallo, Skandal, Gloria, Stav, Kurir (čuo sam da lider Solidarnosti više ne radi za ovaj magazin ili ti newspaper naj čitaniji na teritoriji, jeli, Srbije) i ko zna ko sve ne, pisali o nama razne gluposti dok bi mi na svoj način zajebavali utucanu raju po Srbiji kao što sada to čine Nebojša i Zorka (Nove i stare zvezde i zvezdice, ono kao, Grand). Verujte mi na reč, iako meni ne treba verovati uopšte, pomislio sam onog trenutka kada sam ugledao Zorku da sam video Karamelu. Oni su isti, majke ti ga. To je neverovatno da neko može nekome tako da liči posle nekoliko operacija na VMA u Beogradu (živ mi ti). Zoka se prilagođavala Karameli, a Karamelica našoj Zoki. Tako bar stičem utEsak. Jedino je Kemiš ostao ružan ko k...c, baš kakav je oduvek i bio (ali je šamarao harmoniku ki blesav da je. Misim on i Bata Kanda, ako se više iko seća Bata Kande).
Nego, ja nisam hteo da pišem o ovome o čemu pišem već o svemu onome što se već nekoliko dana dešava na političkoj sceni Srbije. Ustvari, ne želim ni o tome da pišem. Kada malo bolje razmislim, ne želim više uopšte da pišem. Napisao sam jebenih 120 strana magistarskog rada i gde god sam pomenuo Delta Holding, isro sam se sebi u usta. Sada sve moram da menjam. Kaže mi moj profa kako ja treba da pišem magistraski rad, a ne politički pamflet, te da moji primeri nemaju smisla (naravno). I nemaju jer u ovoj zemlji ništa nema smisla. I zašto ja u krajnjem slučaju uvek moram da provociram situaciju koja se meni obije o glavu? Večito igram lose-lose game. Zašto i ja, kao što su neki moji ortaci, nisam srko čorbu 90-ih? Danas bi imao par stanova po Beogradu, gomilicu keša u bankicama po Švici, kratki dosije koji bi se peglao (baš kao i budžet Srbije) i živeo bih kao Cane Subotić (okrenem Jugoslava i naduvam mu gosta i Miška, i Beka i ... jeli bre, čije su na kraju Novosti, ali večernje?). Baš bi me bolelo uvo (ustvari šta ima da me boli uvo...jebalo bi mi se) za široke utucane i zatucane narodne mase u Srbiji, BiH, Hrvatskoj, Crnoj Gori i naravno "zemlji koja je srce Srbije" (će da stane da kuca to srce, a mi će budemo kao što reče Karleuša "zemlja zombiJa". Buji. Paji. O.O.).
Ipak sam ja samo jedan destruktivni mislilac 22. veka koji pod hitno mora naći način da zapali odavde što pre. Do tada mi ostaje da se smaram sa smaračima, ubicama kreativnosti i gušačima ideja ovde u ovoj maloj zemlji na brdovitom Balkanu u kojoj je najevropljanin onaj koji nas je zlostavljao u poslednjih deset godina prošlog veka zajedno sa predsednikom koji je imao blago teleću glavu (ili se samo tako češljao). Pisao bih ja o mnogo čemu, ali ako sada sve napišem nema teoretske šanse da dočekam penziju. Ovako, malo kenjam, malo ćutim, pa kada mi ostane još nekoliko godina napišem jednu do jaja dobru knjigu i ostavim deci da je objave. Već imam naslov, ali oprostite mi molim Vas jer se to ne odnosi na Vas već na sve one o kojima sam želeo da pišem, a nisam smeo jer ipak je ovo zemlja u kojoj je sve moguće, pa bolje da ne čačkam baš snažno mečku u ... Dakle, naslov bi bio "Serem vam se u usta!!!". Mislim nije u mom fazonu, ali ajde. Kulturiška je.

E da, ko je uopšte bio Valter i šta je on tražio u Sarajevu? I još nešto. Jeli je Ivica (najevropljanin u 2010) u'vatio oni rokeri s svoju akciju "Morava" što onomad prodavaju onu drogu što u Amsterdam Bora Čorba i Edi Grant lizaše s noge, a?

PS: Muzika 90-ih postaje ponovo popularna baš kao i Air Max Tikepa. Meni izgleda ostaje samo da pevam "Vrati mi. Vrati meni bundu! Vrati meni bundu!! Vrati meni!! Vrati!! Bunda, bunda!!!

Нема коментара:

Постави коментар