8.04.2009

„Parada ponosa“ ili „I’m in love with the Robot“

Ova jesen po svemu sudeći obećava. U prilog tome ide činjenica da su dati predlozi dopuna i izmena raznih zakona. Tako npr. imaćete priliku da ukoliko ste žena šljakate do 60-e godine života (nema više čuvanja unuka, bleje po kraju sa komšinicama, pripreme ajvara i sl.) ili 65-e ukoliko ste muškarac (jebem li ga gde je ovde jednakost polova). Tu je i predlog novog poreza ili harača na plate (američki princip u Srbiji, 30% na srpsku platu). Naravno, oporezuju se svi jednako. Ko je jebeno ikada pominjao porez na extra profit? Da li ste ikada čuli da gazda oporezuje sam sebe? Obzirom da je odgovor na pitanje koje su još u martu mesecu postavili aktivisti Pokreta Solidarnost vlastima i građanima Srbije, „Ko je gazda Srbije?“ odavno poznat i građanima Irana, Miško i drugari nemaju nameru da dodatno finansiraju vlast i stranke u Srbiji jer oni grade Srbiju. Bale, što je mnogo, mnogo je. Palim TV. Bez komentara. Šibaju se u Nišu. Niteks uveliko u kurcu, a radnici najavljuju radikalizaciju protesta. Vladajuća koalicija polako pokazuje svoju raštimovanost u najgorem trenutku po predsednika Srbije na kojeg strani plaćenici i domaći izdajnici pokušavaju da izvrše atentat. A na taj gnusan plan ljutskog otpada upozorava ga niko drugi nego predsednik Hrvatske. Ko tu koga kara ne bi vam znao kasti, ali da im je lepo...lepo im je. A na šlag obično dođe trešnjica. U ovom slučaju to je velika povorka ponosa. Love parade in Belgrade. Nakon 8 dugih godina gay populacija u Srbiji se sprema da ponovo dobije po pički. Ovaj put su uslovi za tako nešto izvesniji i mnogo, mnogo bolji. Bolje rečeno, izuzetni. Prosto se članovi koje kakvih pokreta (1389, Nacionalni stroj, Obraz, White pride i ...), ali i navijači i pripadnici pojedinih stranaka utrkuju ko će više ljudi da skupi za paradu. Dve krajnosti. Inicijalna kapisla budućih sukoba ovaj put u Beogradu. Zašto? E o tome u nastavku teksta.
Predsednik u svojoj rezidenciji sedi u bade mantilu i pije mleko. Preko puta njega sedi njegov verni savetnik i prijatelj, Štaper.
BoTa: Najzad. Posle toliko godina, toliko truda i investicija imaću priliku da se ponosno prošetam Beogradom.
Štaper: Ahahahah. A ne. Neće moći. Nema šanse. Znam da bi najviše voleo da uvučeš guzicu u uske farmerice, navučeš belu majcu i patike i izletiš tog dana na ulicu, ali od toga nema ništa. Zaboravi.
BoTa: Zašto? Jel zbog atentata?
Štaper: Kog bre atentata. To smo izmislili. Ko će tebe da rokne kad su svi na tvojoj strani. Ti si deo ekipe, alo!!! SANU, DB, SPS, Memorandum, alo!!!
BoTa: Joj da. Uvek zaboravim. Ali zašto onda ne mogu da se malo „pederišem“? A da znaš da bih voleo da me neko „rokne“. Ne mora iz ekipe.
Štaper: Prvo, to što je tebi pederisanje nekome je način života, pa prema tome ne proseravaj se. Drugo, šta misliš kako će narod da reaguje na takvo pojavljivanje. Ne gubi iz vida da si izbore dobio zahvaljujući ženama koje su na umu imale samo jednu rečenicu „Ne valja ni jedan, ali glasam za BoTu jer ćemo bar imati lepog predsednika.“.Treće, rokne ili u prevodu ubije.
BoTa:(češe jaja): Ubije. Kuku što je sve ovo teško i komplikovano. A gay lobi? I oni su glasali za mene. Ako se pojavim imam sigurne glasove.
Štaper: E Borko, ne sernjaj molim te. Nema pojavljivanja na paradi i tačka. I onako Toma Bond regrutuje snage kako bi paradistima polomio pičku.
BoTa: Stvarno? E pa zajebo se Toma Bond. Može da ga duva. Niko ne sme da ih bije!!! Sve sam sredio. Mislim, ja sa Šljivicom. On će da ne brani.
Štaper: A ne, ne. Pa ti nemaš pojma s kim se Toma sve udružio. Ovi njegovi ima da biju i Šljivicine. Biće to jedna velika karačina.
BoTa: Kako bre? Onda moram da idem 100% ako će da bude karanja.
Štaper: Strašno. Ti si puko. Mislim na batinanje.
BoTa: U to me posebno pali. Uhvatiš pandura pa ga prvo mučiš, mučiš. Znaš ono iz „Ćao inspektore“. Imate li vazelina.
Štaper: Alo, majmune, kakav vazelin?. Ima da se biju kao ludi. Tu se neće znati ko koga cepa. BoTa: U jebo te. Velike orgije. E to bar moram da gledam u najmanju ruku. Jedino neće valjati ako posle toga opet odu da lome Obmaninu ambasadu.
Štaper: U naopako. Ali to nam ne gine. To ide po difoltu. Nemam pojma šta ćemo da im sada ispričamo ako krene naopako.
BoTa: Zovi mi Šljivicu.
Štaper: (Uzima telefon i okreće broj. Blene u neku tačku. Osmeh.) Alo mali, Štaper ovde.
Šljivica: Prvo nisam mali. Drugo, šta hoćeš koj kurac?
Štaper: Mali nemoj da sereš, znaš. Ko te doveo, može i da te odvede sa sve koferčetom, kapiš? I ne trebaš meni već predsedniku. Aj u kurac. Evo ti ga.
Šljivica: Ne nego eto ga tebi, jajaro kovredžava.
Štaper: Majmune, mislio sam na predsednika. (Daje slušalicu BoTi).
BoTa: Alo mali, Borko ovde.
Šljivica: Dobro jutro druže predsedniče. Đe je ba zapelo?
BoTa: Ovaj moj Štaper, turim ga na kurac, me naplašio. Jel istina da Bond, Toma Bond, sprema neka sranja za paradu.
Šljivica: Nije. Sprema ju Toma, Voja, Velja, Palma, Maja i Gagi.
BoTa: Auuuuu. Leb ti jebem. Pa to će biti haos. Pa šta da radimo?
Šljivica: Sve je pod kontrolom dok ne izleti iz kontrole. Moji su spremni. Sve snage će da čuvaju tvoje ljude od Tominih, ali ne garantujem da neće dobiti po pički. Predsedniče, čuvaćemo ih maksimalno. Obećavam.
BoTa: Jel kao koferče.
Šljivica: I bolje.
BoTA: Aj molim te. Za moju ljubav. Ljubi te BoTa.
Šljivica: Uvek. Volim i ja Vas. To je sve?BoTa: Jeste mili. Aj u zdravlje. Idem da zovem Bonda, Tomu Bonda.
Šljivica: Prijatno druže predsedniče.BoTa: Prijatno.
Šljivica: Aj prijatno.
BoTa: Prijatno.
Šljivica: Predsedniče, spustite slušalicu.
BoTa. Aj prijatno (spušta slušalicu. Štaper ga gleda malo čudno)
BoTa gleda Štapera: Šta je bre? Šta me gledaš?
Štaper: Eto. Tako. Inače, u govno se ne gleda.
BoTa: Pa ko te tera onda da gledaš u govno? Zovi mi Bonda. Oma. Hitno je.
Štaper: (Uzima telefon i okreće broj. Blene u neku tačku. Osmeh.) Alo 000, Štaper ovde.
Bond, Toma: E?
Štaper: Oće predsednik da te čuje.
Bond, Toma: Šta sad oće koj kurac?
Štaper: E to pitaj njega. (daje slušalicu BoTi)
BoTa: Alo Tomo, kakvo to sranje spremaš za paradu, Šeki ja ti?
Bond, Toma: Ma ništa. Malo zezanja.
BoTa: Zezanje moj kurac. Oćeš da mi biješ simpatije. Daj ne mangupiraj se, Šekija ti. Znaš šta ćeš da radiš. Pošto si ti sada demokrata, desničar di udri ove Šljivicine, bandu crvenu. Znaš ono kao kreneš da šibaš moje, a udaraš po njegovima.
Bond, Toma: Misliš?
BoTa: Ma da bre. Kada sam te loše savetovao? Pa seti se gde bi sada bio da ti nisam rekao da napušiš Šekija. Bio bi go kurac. Ovako imaš već dve jake opštine u Bg, a i čeka te mesto premijera.
Bond, Toma: Pa što jes jes. A i namestio si mi da se vidim sa Renom i kasnije sa Milom i da pustimo Caneta. Ok. Tako ću da uradim. A i Šljivica se mnogo kurči. Da vidi malo i on kako Toma kara.
BoTa: U tomo, jebaču. Samo tako. Opasan si. Aj čujemo se.
Bond, Toma: Aij.
BoTa se smeška zadovoljno. U isto vreme negde na opštini Zemun.
Bond, Toma sam za sebe: Hmmm. Nije dobro. On misli da sam ja siso vesla. Pa i da jesam, nisam zgutao čamac. Ma sad ću da mu jebem kevu. Gde mi je mobilni? (Uzima mob. Okreće broj.) Alo, Šljivice. De si care?
Šljivica: Tomo!!! Gde si bre ti? Šta ima?
Bond, Toma: Ma evo. Neka sekiracija od ranog jutra. Nego, reče mi BoTa da ste se čuli (Blefira).
Šljivica: Jesmo. Što?
Bond, Toma: Pa eto, pitam. Znaš ovi moji planiraju da šibaju ove njegove. On mi reče da je bolje da šibaju tvoje.
Šljivica: Molim? Uuuu, u usta ga jebem blesava. U jebo sam mu kevu. To je rekao? Uuuu, u usta ga jebem škrbava. Pa?
Bond, Toma: Pa, pošto se mnogo pederiše ja imam predlog za tebe. Da ih šibamo zajedno. Znaš ono kao branite ih, ali kidate ih istovremeno.
Šljivica: Odlično. Fenomenalno. I onako i meni idu na kurac. Ok. Tako ćemo. Jel to sve?
Bond, Toma: Da. Kratko ali jebitačno.
Šljivica: Ok. Dogovor. Čujemo se. Moram da idem. Čeka me Voja. Sav je zbunjen. Zamilsi zvao ga BoTa da dođe na paradu i ovaj se primio. Češlja žuću. Strašno.
Bond, Toma: Strašno. Aj pozdravi ga i čujemo se care.
Šljivica: Ajde. Sve naj prijatelju, brate.

Nekoliko dana kasnije Američka administracija je reagovala na paljenje i uništavanje američke ambasade u Beogradu kao i na nepoštovanje ljutskih prava u Srbiji. Saopštenje je bilo krajnje konfuzno za vlasti u Bg jer nisu znali na čija prava misle Ameri. Da li su u pitanju prava huligana, pandura ili gayeva. Dok su vlasti u Bg tražile odgovor, u svetu , tačnije u Japanu, registrovan je brak između žene i robota (Röyksopp feat. Robyn - The Girl and The Robot).http://www.youtube.com/watch?v=cIWRYwCGEF4

Нема коментара:

Постави коментар